onsdag 2 maj 2012

Att cykla

Jag ska börja cykla hade jag tänkt. Senast i eftermiddags stod min cykel med vad jag trodde var punktering på båda däcken. Det visade sig dock med min brors hjälp att luften gått ur däcken och att det behövdes bytas en ventil så nu är min cykel redo att användas. Köpte dessutom cykelhjälm till både mig själv och yngsta dottern, den äldre har redan både cykel och hjälm, den lilla får åka ett tag till!! Nu måste man bara ta reda på hur man ska cykla för att få sig en skön runda i friska luften!!

2 kommentarer:

  1. Bra inköp. Man skall alltid ha hjälm även om det bara är lag upp till 15 år.

    SvaraRadera
  2. Håller med dig även fast jag inte haft någon förut, men nu när jag hade tänkt börja cykla lite mer och dessutom med barnen så vill jag ha!!

    SvaraRadera